Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика на 156 !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатика на 156 !

    Здравейте колеги,
    От няколко дни ходят от майстор на майстор, като равносметката е че всичко работи, но само по принцип
    Проблема, е че компресора включва и веднага след това изключва, като ако му подадеш директно ток си работи нормално и прави лед в кола. Провериха всички релета и копчета и системата, като цяло - налягане, дехидратор, маркучи, всичко е ОК.
    Пратиха ме на диагностика за да се установи кой датчик да се смени и компа показа, че е компресора, като той РАБОТИ.
    Вързаха го пак и отнопо показа копресора...
    Къде да направя диагностика и някой имал ли е зблъсък с датчика ?
    156 1.8TS / 75 2.0TS

  • #2
    http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26
    Можеш да разгледаш топ сервизите за теб !

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от danchoti Покажи съобщение
      Здравейте колеги,
      От няколко дни ходят от майстор на майстор, като равносметката е че всичко работи, но само по принцип
      Проблема, е че компресора включва и веднага след това изключва, като ако му подадеш директно ток си работи нормално и прави лед в кола. Провериха всички релета и копчета и системата, като цяло - налягане, дехидратор, маркучи, всичко е ОК.
      Пратиха ме на диагностика за да се установи кой датчик да се смени и компа показа, че е компресора, като той РАБОТИ.
      Вързаха го пак и отнопо показа копресора...
      Къде да направя диагностика и някой имал ли е зблъсък с датчика ?
      Ако имаш проблем с бубината на електромагнита на ролката на компресора ще се получава това, защото тока не е в нормите заложени в програмата на климатика. Може да имаш някъде кофти контакт, прищипан кабел под пластмасовия капак, или заголен и омаслен кабел. Най-кофти е ако имаш пробив във въпросната бубина. Добър електричар ще ти каже. Може и компа да е дал фира в тази област

      Comment


      • #4
        ... Добър електричар ще ти каже...
        Бях при добър електричар и той каза, че всичко е ок!
        Или е датчика за налягането или този за температурата в купето. За целта трябва да я заведа на добър компютъджия, който да ми каже кой от двата.
        За съжаление в "Милано Моторст" мога да стигна чак в края на другата седмица, а до тогава ще пътувам и ще се пека. Ако някой знае свестен диагностик, който му е свършил работа,
        ще съм благодарен за информацията!
        156 1.8TS / 75 2.0TS

        Comment


        • #5
          При по малко количество на фреона също се получава така.
          CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
          Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

          Comment


          • #6
            Пълен е догоре!
            За всеки случай го източих и ми го филтрираха, и там каквото още трябваше...
            156 1.8TS / 75 2.0TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от danchoti Покажи съобщение
              Бях при добър електричар и той каза, че всичко е ок!
              Или е датчика за налягането или този за температурата в купето. За целта трябва да я заведа на добър компютъджия, който да ми каже кой от двата.
              За съжаление в "Милано Моторст" мога да стигна чак в края на другата седмица, а до тогава ще пътувам и ще се пека. Ако някой знае свестен диагностик, който му е свършил работа,
              ще съм благодарен за информацията!
              Фритекс - Цецо 0898 ******** Кажи му че адаша му те праща Има и комп и всичко а е и кадърен Изпитано многократно


              mod edit:Моля пращайте инфо за телефони и адреси на ЛС. Тук не е място за реклама.
              Last edited by fiore; d.m.y г., 13:37.

              Comment


              • #8
                Проблема е разрешен
                Записах и час за диагностика в "Милано Моторс " (40 пари) и след 2 часа и подробен разпит на датчиците ми казаха, че всичко е ОК (каква изненада)!!!
                Предложиха мида си оставя колата за целия ден и според тях имало окислен или прекъснат кабел - само за 200/250 лева ще го открият...
                Избягах от там и при една много добра жиза се разбра, че е от климатроника, който не пускал импулс на компресора и заради това не зацепва!!!
                Панела с копчетата беше подменен и така
                156 1.8TS / 75 2.0TS

                Comment

                Working...
                X